Totaal aantal pageviews

Weer samen - Livingstone

Zondag pikte ik Jurgen op in Lusaka. We namen twee dagen de tijd om weer wat aan elkaar te wennen en dat lukte verbazend goed. Op zondag brachten we een bezoekje aan een Indisch restaurant om Jurgen zijn verjaardag, wat later dan gepland, te vieren. Er ging verder ook heel wat tijd naar het organiseren van onze bagage.

Ik bracht op maandag nog een bezoekje aan het VVOB-hoofdkantoor in Lusaka en vervolgens begon onze reis echt.
Intussen heeft Jurgen ook nshima leren eten en drinken we samen af en toe een Amaruladrankje.

Vandaag brachten we een bezoekje aan Mosi-o-Tunya (de rook die dondert) wellicht beter bekend als de Victoriawatervallen.
Aangezien elektriciteit en wifi schaars zijn op onze tocht, schrijf ik geen lange verslagen en laat ik het hier verder bij. Ik voeg nog wat foto's toe zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten van de prachtige natuur.

Wij genieten nog even van de zonsondergang boven de Zambezi, want hier is het helaas wel al om 18u00 donker.

Tot ...?

Ellen en Jurgen

Ontbijt 
 



 Op zoek naar de troetelbeertjes
 




 Nog eens chitenje me